Onko tämä validi argumetti ensinkään?

Yleistä keskustelua koulukiusaamisesta

Onko tämä validi argumetti ensinkään?

ViestiKirjoittaja Salkin » 21 Helmi 2011, 22:01

Hei!

Kun mediassa keskustellaan siitä, onko lesbopareilla oikeus saada lapsia, on käytetty argumenttina sitä että, tuo lapsi olisi tosi helppo koulukiusauksen uhri. Itse en ole ikinä kuullut että, tämän takia lasta kiusattaisi, niin kysynkin nyt täällä että, onko ketään kiusattu tämän asian takia? Onko joku todistanut jotta tämän asian takia jotakuta kiusttaisi? onko joku kiusannut ketään tämän vanhempien seksuaalisen suuntauksen takia?

Minulla on lesbopariskunta ystävinäni eikä heidän lapsiaan tämän takia ole kiustattu ainakaan. Mutta mietin siis sitä että, onko tämänlaisessa väitöksessä mitään perää? kun enemmän käsitän että, koulukiusatut valikoituvat enemmän ulkonäkönsä, ja kokonsa sekä tekojensa tai tekemättömyyden kautta kuin sen mukaan mitä vanhemmat edustavat.. ?
Salkin

Re: Onko tämä validi argumetti ensinkään?

ViestiKirjoittaja Pöh. » 20 Syys 2011, 03:52

Mulla oli läpi peruskoulun parhaana ystävänä lesboparin tytär. Ikinä ei häntä kiusattu, enkä kuullut kenenkään puhuvan pahaa selänkään takana, vaikka meijän oppilaskaverit tiesikin asiasta. Oon kuullut et enemmän kiusataan ihmisiä, joiden vanhemmat on "köyhiä" tai "rikkaita", eli siis: kaikilta paitsi keskivertoperheiltä pitäisi kieltää mahdollisuus lapsensaantiin.
Pöh.

Re: Onko tämä validi argumetti ensinkään?

ViestiKirjoittaja plöh » 30 Loka 2011, 20:59

Pöh. kirjoitti:Mulla oli läpi peruskoulun parhaana ystävänä lesboparin tytär. Ikinä ei häntä kiusattu, enkä kuullut kenenkään puhuvan pahaa selänkään takana, vaikka meijän oppilaskaverit tiesikin asiasta. Oon kuullut et enemmän kiusataan ihmisiä, joiden vanhemmat on "köyhiä" tai "rikkaita", eli siis: kaikilta paitsi keskivertoperheiltä pitäisi kieltää mahdollisuus lapsensaantiin.

Voi olla että sielläpäin missä asut on tuollainen mentaliteetti, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että kiusauksen kohteeksi joutuu erilaisuudesta. Eli mm. tuo lesbous riittää jo kiusaamisen syyksi... Esimerkkeinä mainitsen asioita mistä olen nähnyt että kiusaaminen alkaa: Yksin kulkeminen, lihavuus ja jopa erikoinen nauraminen.
plöh

Paluu Koulukiusaaminen