Kirjoittaja minä vain » 16 Elo 2011, 19:02
Muistan ensimmäisen päivän yläasteella. Monesta suunnasta kuulin, kuinka aivan tuntemattomat huusivat sukunimeäni ja huorittelivat. Ei mennyt montaa viikkoa, kun luin facebookista juoruja, että olisin tehnyt abortin. Järkytyin todella ja siitä sitten alkoi tuskallinen kouluvuosi. Pitkin vuotta oli huutelua, tönimistä, kenkien piilottamista koulun käytäville, perättömien juorujen levittämistä ja huhuja pyöri paljon minusta. Kiusaaminen häiritsi paljon koulun käyntiäni, karsi kavereitani ja tuotti paljon mielipahaa minulle. Puhuin opettajille ja vanhemmille asiasta ja sit yritettiin koulussa selvitellä, tuloksetta. Seiskaluokan jälkeen kesä sujui ilman kiusaamista. Olin aivan innoissani, että joko saan olla rauhassa. Haaveilin kuinka alkaisin opiskelemaan kunnolla ja että haluaisin nostaa numeroita, jotka tippuivat kiusaamisen takia.. Aloitin juuri kahdeksannen luokan koulussa ja ei ole montaa päivää mennyt, kun laukkuni piilotettiin, käytävillä tönittiin minua, huoriteltiin, syytettiin törkeästä varkaudesta ja aivan kaikkea perätöntä. Jopa minun kaverini uskovat juoruja siitä, että olisin varas. Kuten arvata saattaa olen menettäyt sen takia todella paljon kavereita ja poikaystävän. En osaa kuvailla muuta tämän hetkisestä olosta kuin, että todella paha mieli ja päähän koskenut koko päivän (joka on minulla hyvin harvinaista). Saa nähdä mitä tästä vuodesta tulee. Toivottavasti juuri sinä et kiusaa ketään.